SKARGI I WNIOSKI
XMLTreść
SKARGI I WNIOSKI
1. Przepisy prawne regulujące postępowanie w sprawach skarg i wniosków:
1 Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie przyjmowania
i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5, poz. 46).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1257 z późniejszymi zmianami)
2. Miejsce przyjmowania skarg i wniosków
Interesanci wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są:
przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Malborku ul. Boczna 8, 82-200 Malbork w każdy poniedziałek w godz. 900 - 1100, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z sekretariatem Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Malborku pod nr telefonu (55)272-20-24Przez wszystkich pracowników- w godzinach pracy Inspektoratu (7:00-15:00)
Skargi i wnioski wnoszone na piśmie należy przesyłać na adres:
- Powiatowy Lekarz Weterynarii w Malborku, ul. Boczna 8 , 83-200 Malbork
- Przesłać faksem na numer: (0-55) 272-20-24wysłać drogą elektroniczną na adres: piwmalb@gdansk.wiw.gov.pl lub złożyć ustnie do protokołu w siedzibie Inspektoratu
Załatwienie skargi lub wniosku w postaci pisemnej odpowiedzi powinno nastąpić bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. W razie niezałatwienia sprawy w terminie, wnoszący skargę lub wniosek zostaje zawiadomiony o przyczynach zwłoki i nowym terminie załatwienia sprawy.
Skargi rozpatruje Powiatowy Lekarz Weterynarii w Malborku
Wszystkie skargi i wnioski są rejestrowane. Powiatowy Lekarz Weterynarii nadzoruje terminowość załatwiania skarg i wniosków poprzez prowadzenie stałego monitoringu w tym zakresie.
4. Zakres potrzebnych danych Skargi i wnioski powinny zawierać:
-imię i nazwisko(nazwę) wnoszącego ·
-adres wnoszącego ·
UWAGA ! W przypadku braku tych danych skarga lub wniosek pozostawione zostaną bez rozpoznania.
5. Przedmiot skargi lub wniosku
Skarżyć możemy się w szczególności na:
zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników,naruszenie praworządności lub interesu skarżących,przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Wnioski możemy składać w celu:
ulepszenia organizacji,wzmocnienia praworządności,usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom,ochrony własności,lepszego zaspokojenia potrzeb ludności.